Wolfin Eyewear

Vrouwen Mannen Optische brillen Zonnebrillen

Wolfin Eyewear, een merk met een boodschap!

Wolfin Eyewear ontstond uit de creatieve honger van Inge De Muynck, mede- zaakvoerder bij en sterke vrouw achter de bekende Belgische optiekgroothandel Technop, een familiebedrijf dat al meer dan 40 jaar bestaat.

Met Wolfin wil Inge, bij elke collectie, een sterke boodschap brengen naar iedereen. En dat doet ze niet alleen, het aantal enthousiaste zelfstandige opticiens blijft groeien.

De eerste collectie RISE ging over geloven in je eigen innerlijke kracht. De inspiratie ligt bij het gedicht van Maya Angelou ‘Still I Rise’, over vallen en altijd weer opstaan. De tweede collectie LIVE richtte zich op het omgaan met tegenslagen. Omdat ze er zijn om ons lessen te leren en ons sterker te maken. De monturen (brillen en zonnebrillen) in beide collecties kregen de naam van een opmerkelijke, sterke of bijzondere vrouw die Inge bewondert, van kunstenaressen en wetenschappers tot haar eigen moeder. De derde collectie LOVE ging all-inclusive. Naast de damescollectie (met 70’s vibe) lanceerden ze ook 13 modellen met een mannelijkere uitstraling. Zo wil Wolfin Eyewear het verhaal toegankelijk maken voor iedereen. Deze unisex modellen zijn soms stoer, soms zachter maar altijd met een cinematografisch randje. Elk model werd vernoemd naar een favoriet filmkarakter van Inge.

De nieuwste collectie HOME vindt zijn inspiratie in het Art Deco-tijdperk. "Ik ben mijn huis uit 1950 aan het verbouwen en werd ondergedompeld in architectuur uit verschillende tijdperken. Art deco sprak mij het meeste aan door de rijke kleuren, de geometrische figuren en de weelderige decoratie,” vertelt de ontwerpster Inge De Muynck.

Ontdek de collectie en de verhalen op www.wolfin-eyewear.be!

< terug naar overzicht