Wolfin Eyewear

Vrouwen Optische brillen Zonnebrillen

Wolfin Eyewear, een merk met een boodschap!

Het Belgische merk Wolfin Eyewear ontstond uit de creatieve honger van Inge De Muynck, zaakvoerster bij en sterke vrouw achter het familiebedrijf Technop.

Met Wolfin wil Inge een sterke boodschap brengen naar alle vrouwen. Elke vrouw vergeet wel eens hoe sterk ze wel is en hoeveel draagkracht ze heeft. Met Wolfin wil ik vrouwen er aan herinneren dat die oerkracht bij elk van hen aanwezig is, klaar om losgelaten te worden.

De eerste collectie Rise gaat over die kracht. De inspiratie ligt bij het gedicht van Maya Angelou ‘Still I Rise’, over vallen en altijd weer opstaan. De marketing is opgebouwd rond zes vrouwen uit de directe omgeving van Inge, geen modellen maar vrouwen zoals je ze elke dag tegenkomt. Het zijn stuk voor stuk vrouwen die op een dag de keuze hebben gemaakt om hun eigen weg te gaan. Zij delen hun verhaal op onze site en in de campagne.

Elk montuur in de collectie is ook een ode aan een sterke vrouw die de ontwerpster bewondert. Het gaat van kunstenaressen over wetenschappers tot haar eigen moeder Janine.

Er werden een aantal bewuste keuzes gemaakt, waarvan de zelfstandige opticien er één is. Want zij, met kennis van het vak en de markt, begrijpen het belang van een goede dienst na verkoop als geen ander, net zoals Wolfin Eyewear.

Verder trekt dit krachtige merk ook de groene kaart met poetsdoekjes en etuis uit gerecycleerd PET materiaal.

Ontdek de collectie en de verhalen op www.wolfin-eyewear.be!

< terug naar overzicht